It's a Hard Knock Life For Us! - Reisverslag uit Cockburn Town, Turkse en Caicos Eilanden van Sandra Jong - WaarBenJij.nu It's a Hard Knock Life For Us! - Reisverslag uit Cockburn Town, Turkse en Caicos Eilanden van Sandra Jong - WaarBenJij.nu

It's a Hard Knock Life For Us!

Door: San

Blijf op de hoogte en volg Sandra

18 Februari 2009 | Turkse en Caicos Eilanden, Cockburn Town

Hey allemaal!!

Even tijd voor een update! De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen! Gek zoals dat gaat hier! De dagen zijn veel te kort, net als de weken ;-)

Grace Bay Club is een prachtig resort...Ik heb alleen het probleem is dat ze willen dat ik 6 dagen per week werk en daarnaast m'n afstudeeropdracht ga doen. Alle mensen die een beetje op de hoogte zijn, weten dat dit een onmogelijke opgave is. Echter, na een gesprek met de HR manager gisteren, is het onmogelijke toch echt wat er van me verwacht wordt. Maar goed, ik zou Sandra niet zijn als ik niet alles op alles zou zetten om dit te veranderen...aanstaande zaterdag heb ik een gesprek met de General Manager. Ik hoop dat hij meer begrip heeft voor mijn situatie en dat er naar een oplossing gezocht kan worden..Meeeeeeeen this is not cool! A lot of stress...maar zoals de Jamaicanen zeggen, don't worry about it. Ben gezond, ben hier en wil er het beste van maken. Dus daar ga ik nu voor vechten...En als het niet lukt? Hm....who knows...op zoek naar een stage adres elders? Ik hou jullie op de hoogte.

Voor de rest gaat het allemaal prima. Op het werk heerst een goede sfeer en het is gezellig. Zaterdag aanstaande heb ik feestje met collega's! Wordt vast gezellig.

Afgelopen zondag heeft Ann m'n haar gevlochten. Iedereen is er helemaal wild over. Ik hoor alleen maar 'WOW' en 'WAUW' hahaha Geslaagde actie dus!

Ik ga me nu klaar maken voor 't werk, dus tot zover de opdate. Volgende keer hopelijk een update met alleen positieve berichten!


Heel veel liefs!


  • 19 Februari 2009 - 06:05

    Paul:

    Hey Sandra! Goed te lezen dat je het zo naar je zin hebt!!Alleen zes dagen werken en dan ook nog afstuderen....wtf?
    Das idd wel een beetje teveel van het goede!
    Hopelijk toont de Generaal meer begrip :)
    Heb je een leuke opdracht trouwens?
    Ik ben bij GasTerra bezig met benchmarken en beleid.
    Succes he!
    Liefs from Groningen,
    Paul

  • 19 Februari 2009 - 14:29

    BASIS:

    Hey San!

    Dat is iets te gek voor san idd. Mut even anders...Heel veel succes en plezier en doe de groeten aan die blauwe.

  • 19 Februari 2009 - 14:45

    Jobsken:

    Hey san, what the fuck hé! ik bin no krek mei myn master begonnen, dat is ek in protte wurk. Gelokkich is it dêr lang locht, dus do kinst wol 14 oeren per dei wurkje dan. Mar hé, it komt wol klear allegear. Groet

  • 19 Februari 2009 - 18:59

    Nina Cohen:

    Hey San!

    Wat vervelend dat het niet zo soepel gaat. Maar inderdaad, geniet van dat je er bent! Wij doen dat hier aan het strand ook! Heerlijk, palmbonenen en hoge golven :). Wat grappig dat we nu best dichtbij elkaar in de buurt zitten he!

    Liefs Nina

  • 19 Februari 2009 - 19:26

    Froukje:

    Dag San,

    Waar zijn de vlechtjes??
    Geen tijd om foto,s te maken...komt nog wel . eerst die stage goed geregeld..

  • 22 Februari 2009 - 13:24

    Fleurtjeeeeee:

    Yoo what a gwaan mi rasta fren!! Ik wil die braids zien haha!! :) Kus, mis je! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkse en Caicos Eilanden, Cockburn Town

3e x Providenciales

Recente Reisverslagen:

08 April 2009

Dutch Gal

08 April 2009

Dutch Gal

24 Februari 2009

Foto's

18 Februari 2009

It's a Hard Knock Life For Us!

29 Januari 2009

Een Goede Reissss!
Sandra

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 42514

Voorgaande reizen:

28 Januari 2009 - 20 Juni 2009

3e x Providenciales

01 December 2009 - 30 November -0001

Turks and Caicos

Landen bezocht: