Een Goede Reissss! - Reisverslag uit Cockburn Town, Turkse en Caicos Eilanden van Sandra Jong - WaarBenJij.nu Een Goede Reissss! - Reisverslag uit Cockburn Town, Turkse en Caicos Eilanden van Sandra Jong - WaarBenJij.nu

Een Goede Reissss!

Door: San

Blijf op de hoogte en volg Sandra

29 Januari 2009 | Turkse en Caicos Eilanden, Cockburn Town

Yesss Yesss!! Bedankt voor al jullie smsjes/krabbels etc. die me zijn gestuurd om me een goede reis te wensen, want ze hebben zeker gewerkt! Ik ben veilig aankomen! En al m'n bagage ook!


Fleurie en Jin brachten me naar Schiphol. Fleurtje en ik hebben eerst 2 uur in de kou doorgebracht. We wilden naar jin, maar we kwamen in Amstelveen terecht. Niets te beleven daar! Geen kip op de weg na 12 uur 's nachts ;) We zijn uiteindelijk zwaar onderkoeld op Schiphol gaan zitten, waar Jin ook is gekomen. Ik wilde 2 koffers inchecken, waarvan 1 te zwaar was (die groene ;-) ) . Daar moest ik dus 26€ voor neer tellen. Daarna weer terug naar het zonnetje in huis van British Airways. Met het betaalbewijs kreeg ik m'n ticket, maar m'n koffer stond nog wel achter haar bureau. 'Heeeeey eeeeeeh, zet jij die koffer nog ff op de band' zei ik toen, want na een nacht slaap overgeslagen te hebben komen woorden niet meer aardig uit m'n mond hahaha
M'n hart zat al in m'n keel want een van mijn ergste nachtmerries is mijn koffer kwijt raken. ' Oh ja' zei ze. Onder toezicht van jin en mij die koffer op de band. Hoppaaaa! Toen kon de reis echt beginnen!

Die reis, die was lang, kan ik vertellen. Overstappen in London en in Miami. Die security maatregelen verbazen me elke keer weer. Al moet ik zeggen dat de sfeer in Miami er wel op vooruit is gegaan. Beetje minder agressief. (huh, wat? Obama? ;-) ) Dus dat was dan wel weer prettig. De immigratie dienst deed wel een beetje lastig en wil me vandaag het eiland weer af hebben. Nou ik dacht het niet. Vandaag 1 telefoontje gedaan naar stagebedrijf en alles is geregeld. Ik word direct alweer aangesproken met 'Honey' door 'n vrouw die ik nog nooit heb ontmoet. Dat is zo heerlijk aan hier!

Ik kwam hier dus gisteravond aan en werd van achteren beslopen door twee enge mannen! Daar ben ik maar bij in de auto gestapt, want een daarvan bleek toch Shacka te zijn ;-) en naar huis gegaan! Daar nog een heerlijk diner mogen nuttigen. En toen ging 't licht uit en was ik vanochtend om zes uur klaar wakker. Jetlag...maar ook dat komt goed.

Lieverds, denk aan jullie allemaal in Nederland en stuur heel veel zonnestralen!

Dikke kus en veel liefs!!

Sander ;-)


  • 29 Januari 2009 - 20:55

    Sandra De Jong:

    Oh ja. M'n oude nummer is weer bereikbaar:

    001 649 344 46 26

    kus

  • 29 Januari 2009 - 22:28

    Daphne:

    jeetje san! ben je alweer weg:p

    dacht dat het nog een weekje was:P haha!!

    Loop weer eens achter....
    Heel veel plezier daar!

    Liefs Daphne

  • 30 Januari 2009 - 07:50

    Froukje:

    Dag San

    Fijn dat je veilig bent aangekomen. Hopelijk krijg je niet nog de griep over van Beppe...

  • 30 Januari 2009 - 19:08

    Vivian:

    Hey meissie,

    ohh het is me helemaal ontschoten .. bij deze: heel veel plezier :D! Heerlijk zeker om weer een beetje thuis te komen of niet? Hoe vond Sjakie de sinterklaascadeautjes van mem?
    Dublin was trouwens supergezellig! Was erg leuk!!

    Dikke kus en we bellen snel een keertje!
    Viev

  • 30 Januari 2009 - 22:51

    Benny:

    zo,zo!!
    me boerinnetje zit weer op te scheppen over haar zonnetje....mmmmmmmmmm!!!!!!!
    ik wist niet dat je weer weg was.cool!!
    dikke kus.en pas goed op je zelf.

  • 31 Januari 2009 - 11:55

    Renee:

    Joehoe, het feest kan beginnen! Blij dat je langer dan 1 dag daar mag blijven:-). Die enge mannen vallen daar dus wel mee begrijp ik haha. Meisie, veel plezier, ik heb de eerste zonnenstralen al op mn terrasje schijnen waarvoor dank! Ik ga vandaag whisky kopen bij de dolle wisky dagen van de gall&gall:-). En dan, hik, proeven.... En vanavond naar Wende Snijders...echt een aanrader! Dikke kus.

    Renee

  • 31 Januari 2009 - 13:35

    :

    hey sandra super dat je weer op je plek bent.. ik zou zeggen veel plezier en succes met je afstudeer project.. Ik zal natuurlijk je verhalen volgen :)

  • 01 Februari 2009 - 09:30

    Petra :

    Hey san!!

    Wat goed dat je veilig bent aangekomen! Hopelijk wordt het net zo'n succes als bij Beaches! Ben ik wel benieuwd naar dus ga je verhalen volgen! Doe de groetjes aan die enge vent van je ;-)!

    Liefs Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkse en Caicos Eilanden, Cockburn Town

3e x Providenciales

Recente Reisverslagen:

08 April 2009

Dutch Gal

08 April 2009

Dutch Gal

24 Februari 2009

Foto's

18 Februari 2009

It's a Hard Knock Life For Us!

29 Januari 2009

Een Goede Reissss!
Sandra

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 42533

Voorgaande reizen:

28 Januari 2009 - 20 Juni 2009

3e x Providenciales

01 December 2009 - 30 November -0001

Turks and Caicos

Landen bezocht: